بادبادک

دوستیه ما تا نداره

بادبادک

من به خوشنودیه خود مینگرم

و به اینکه نفس عشق چه حالی دارد؟

گر نبودی اینجا           گر دلت با من ساده و یکرنگ نبود

بی گمان غصه ی من را میدزدید

می سپردم به خزان

در دو دستان توانای خزان می مردم

بی تو دستم سرد است

بی تو روحم چون موج بی قرار است

دلم در تپش و در شور است

با تو اما شادم

تو شبیه بادی

من شبیه بابادکم

هستم .... تا تو هستی هستم.....

به تو اما ورقی کاغذ و.......هیچ

 

 



نظرات شما عزیزان:

emo giRl
ساعت22:17---30 بهمن 1391
slm.khufi?????????vooooiiiiiiiii vebet kheili o6kele kheili kheili.be vebam sar bezan montazere nazaretam rasti ba esme badlove linkam kon va bia vebam tu nazarat begu ba che esmi linket konam.ok????tnx.by

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در جمعه 27 بهمن 1391برچسب:,ساعت 9:13 توسط شکوفه |